Post by Erik on May 17, 2018 10:27:02 GMT 2
Vapaus häämöttää
neljäskymmenestoinen
17.5.2018
Toukokuu alkoi olla jo puolivälissä, mikä tarkoitti kahta asiaa: Olin juuri täyttänyt 20 ja inttiä ei ollut enää kauaa jäljellä. Joka lomilla olin käynyt vähintään hoitelemassa Mekua, mutta ratsastus oli jäänyt vähemmälle. Olin kuitenkin kouluttanut kaverini Ollin Noran avuksi ja kaksikko oli saanut pidettyä Mekusta huolta minun ollessa varusmiespalveluksessa. Olli oli hoitanut kevyemmän liikunnan ja käynyt pariin otteeseen jopa maastossa muiden mukana, mutta Nora oli hoitanut vaativamman ratsastuksen ja ylläpitänyt Mekun taitoja.
Mitään tulevaisuuden suunnitelmia minulla ei vieläkään ollut, mutta toisaalta pitikö sitä suurempia suunnitelmia edes olla. Noran kanssa meni edelleen hyvin ja töitä jatkaisin samalla tavalla Newerrassa kuin ennenkin. Meillä oli Noran kanssa suunnitelmissa muuttaa yhteen, mutta emme ole vielä edes etsineet asuntoa. Nora toki vietti paljon aikaa yksiössäni, mutta vakituiseen asumiseen se olisi vähän liian pieni meille kahdelle.
Tavallaan pelotti ajatus yhdessä asumisesta, koska onhan sekin melkoista sitoutumista. Toisaalta se taas avaisi uusia ovia (kirjaimellisesti) ja toisi helpotusta asumiskustannuksissa. Koska omistin auton, ei haittaisi asua vähän kauempana, mutta toisaalta houkuttaisi ajatus Newerran lähellä asumisesta, sillä enää ei tarvitsisi käydä koulussa.
Minulla oli kova luotto siihen, että yhdessä Noran kanssa keksisimme jonkinlaisen ratkaisun. Yhteen muuttaminen ei kuitenkaan ihan heti ole ajankohtainen, koska ensin minun oli päästävä intistä pois. Onneksi vapaus häämöttää jo lähellä ja kesä on edessä!