|
Post by Linnea on Jan 8, 2017 19:20:43 GMT 2
Sunnuntaina viikon päästä Linnea pitää valmennuksen, johon otetaan mukaan kolme (3) ensimmäistä ratsukkoa. Valmennuksen aiheena istunta ja sen oikeaoppinen käyttö perusratsastuksen aikana. Valmennus alkaa klo 15:00, mutta saavuthan maneesiin varttia aikaisemmin, jotta ehdit kävellä hevosen kanssa riittävästi. Valmennuksesta tulee pohjat viimeistään 15.1 ja pohjien tultua voit maksaa valmennuksen kuvalla tai tarinalla.
Osallistu alle kertomalla nimesi, hevostoiveesi ja kertomalla ratsastuskokemuksestasi tarkemmin. Huomioithan, että hevosen kannattaa olla helppo ratsastaa, sillä tällä tunnilla emme perehdy niinkään hevoseen vaan ratsastajaan. Jos tuntuu, ettei sopivaa hevosta löydy itsellesi, Linnea voi mahdollisesti tuoda oman hevosensa yhdelle ratsastajalle. Ilmoita siitä tosin alla. Pääsääntöisesti mukana kuitenkin Newerran omat asukkaat.
Osallistujat1. Pietari - Hashtag 2. 3.
|
|
Pietu
uutukainen
|
Post by Pietu on Jan 11, 2017 17:28:51 GMT 2
Onkohan tämä auki myös yksityisille? Ehkä? Ja kai tuo Takku nyt osaa olla, kunhan juoksutan ensin suurimmat höyryt pois.. Eli, minä Pietari, voisin tulla hevosellani Hashtag valmennukseen. Minä olen kouluratsastaja henkeen ja vereen, joten periaatteessa osaan varsin hyvin istuttaa pyllyni erittäin syvälle penkkiin ja pysyä siellä. Mieluusti tulen tosin uuden henkilön silmän alle, varsinkin kun Takku on omakouluttamani, että jos olen onnistunut jotenkin vinksauttamaan oman istuntani..
|
|
|
Post by Linnea on Jan 12, 2017 19:52:35 GMT 2
Kyllä on auki kaikille neweläisille Osaatko sanoa vielä ratsastustasoasi?
|
|
Pietu
uutukainen
|
Post by Pietu on Jan 13, 2017 0:37:01 GMT 2
No mitäköhän sitä valehtelisi.. varmaan sellainen varsin vahva vaativa a tällä hetkellä.
|
|
Inna
uutukainen
|
Post by Inna on Jan 14, 2017 12:08:40 GMT 2
Meikäläinen voisi tullaan mukaan Toiveena Lilja ja itse kisannut int-tasolla koulussa.
|
|