|
Post by Kaisu on Oct 22, 2016 19:27:20 GMT 2
Newerran poppoo starttaa illalla klo 19 maastoilemaan otsalamppujen valossa. Pukeudu teeman mukaisesti, mutta muista heijastimet! Ilmottaudu kertomalla (toive)ratsusi =) Osallistujat: Kaisu - Alli Pau - Peppi Wilma - LegolasNora - Vision Emma - Ritke Veeti - Dongo =) Cia - Fabe Merkki: Neweläiset olivat pukeutuneet karmaiseviin tai hauskoihin halloweenasuihin, joita ihastelimme tallipihaan kerääntyessämme. Pau oli välttämättä halunnut olla Tuttiritari, koska Peppi oli Rusinanten näköinen, ja olin saanut etsiä kaikki vanhat tutit kätköistäni. Pikkulikan puku oli ihan hellyyttävä, ja ainakin monet tunnistivat hänet. Itse olin maalannut tummaan Alli-tammaan valkean luurangon ja vuokrannut itselle jätti-ison luurankojumpsuitin, jonka alle olin tunkenut lämpöisimmät toppavaatteeni. Ensimmäiset pakkaset ja lumet saivat minut aina palelemaan, ennenkun uuteen keliin tottui. Matkamme kulki hiekkatien vartta, pellon pientaretta ja kapoista metsäpolkua kuusikkoa pitkin. Koivikossa paljaat oksat kurottelivat pimeää taivasta sormien lailla, ja valoin tunnelmaa porukkaamme kertomalla haamutarinoita. Ohitimme myös autiomaatilan, jonne tallilaisten ei sopisi koskaan uskaltautua. Onneksi porukka oli kylmähermoista, eikä liikaa säikkynyt puheitani, mutta hiljaiseksi meni koko sakki. Kun viimein lopetin, alkoivat tallilaiset kertoa kauhutarinoita. Mitä kaikkea ehdimme kuulla, ennen kuin palasimme tallille?
|
|
|
Post by Kaisu on Nov 8, 2016 0:18:54 GMT 2
Jännitystä tihkuva tarinanpätkä kirjotettu!
|
|
|
Post by Veeti on Dec 10, 2016 10:20:49 GMT 2
Ankeat ankeuttajatVeetin puku oli suoraansanottuna hirveä. Mutta eipä se haitannut poikaa, eikä muitakaan. Urhoollinen hevosenhoitaja oli unohtanut maaston aivan kokonaan, jonka johdosta Kaisu oli rientänyt hakemaan vanhaa lakanaa omasta talostaan. Sen saatuaan Veeti taiteili kankaanpalasta erittäin upean Ankeuttaja-tyylisen puvun ja ripusti muutaman hapsun Dongo-raukan ohjiin - mahtoi sitäkin vähän nolottaa. Metsäpolulla kankaanpalat takertuivat kuusenoksiin, ja kun lopulta porukka palasi tallille, huomattiin, että Veetin harmaa takki paistoi kyljen kohdalta aivan kokonaisena. Onneksi oli vanha, rikkinäinen kangas pukuna... Haha hauska idea! Dongo on tosi sulonen <3 // Kaisu
|
|
|
Post by Wilma on Feb 4, 2017 20:02:30 GMT 2
On vilske tallipihalla suurta, hevoset tuijottavavat taivaalla möllöttävää kuuta Hyörii luurankoja, noitia, muumioita mitä karmivimpia kammotuksia
Vaan keskellä kaiken hirveyden seisoo poni pystytukkainen Selässään pieni punapää nauraa niin ettei ääntä jää Hiuksillaan viikinkikypärä Yllään nuttu vihreä
Matkaan lähti viikinkineito laulaen mukaan kaikkien kammotusten Vaan joutuisasti kävi matka nauraen kanssa Tuttiritarin ja Rusinanten. AWWS <33
|
|